Veelgestelde

vragen

Dit zijn het aantal etages waarop de lift stop. Stel er zijn drie verdiepingen dan heb je vier stopplaatsen dit is dan inclusief de begane grond.

Neem dan even contact met ons op! Dan zullen wij dit voor je aanpassen. Wij nemen ook ten alle tijden het voorstel met je door naar volledigheid als het voorstel akkoord wordt bevonden.

Ja deze wordt naast de twee onderhoudsvormen standaard meegenomen als optie in ons voorstel.

Ja de offerte is geheel vrijblijvend. Er wordt nog wel door een van onze specialisten contact met je opgenomen om de offerte door te spreken!

Uw contract kan op elk gewenst moment ingaan. Dit kan ook zijn in het heden dat eerst uw oude overeenkomst afloopt en dat deze automatisch bij ons ingaat vanaf verval datum.

De onderhoudscontract bij Liftcentraal zijn dagelijks opzegbaar. Dit om onszelf scherp te houden en altijd dezelfde kwaliteit te leveren. Elke dag weer de zelfde service!


Antwoord niet

gevonden?

Heb je een vraag waar je geen antwoord op kunt vinden op onze website? Geen probleem, wij staan klaar om je verder te helpen. Via het contactformulier onderaan deze pagina kun je je vraag aan ons voorleggen. Vul simpelweg je naam, e-mailadres en je vraag of opmerking in en klik op 'Verstuur'. Ons klantenservice team zal je bericht in behandeling nemen en streeft ernaar om binnen 24 uur met een passend antwoord te komen. Wij waarderen je feedback en doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Aarzel dus niet om contact met ons op te nemen als je ergens tegenaan loopt. Wij denken graag met je mee om tot een oplossing te komen.